CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 4, 2008

telefon

ptg smlm aku col kwn aku..
dia baru balik belayar dari sandakan..
aku col dia kul 1420H..
aku end col kul 1520H...
(biasa lah.. dh lm x merapu dgn dia sbb susah sgt nak sembang sepanjang dia belayar tuh)
lepas aku sembang dgn dia..
"zura.. tepon tu dah bengkok dah.. cair sbb panas sembang lama.. hahaha"
(rupe2nye bos aku perasan yg aku sembang sejam.. hmmm.... blh ke tepon cair kalo kite sembang lama???...)

4 comments:

misz eyeliner said...

boleh la..
tak tau ke? silap2 leh meletup kalo byk cite panas yg disembangkan.

sayang said...

cite pns?.. kalo x de cite pns pun blh meletup ke??... hehehe

misz eyeliner said...

tak pyh cite panas. kalo tuan telepon panas ati pun leh jadik meletup gak. kalo tak meletup kt dinding, meletup kat telinga org laen. :DD

sayang said...

hahaha... slalu gak pns ati wlpun x berckp kat tepon...