CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 17, 2008

pic sblm tdo??.. di tower??...

aku dah lama di tag oleh kak jam tp masalahnye dia mintak aku buat pd mlm aku keje kat tower.. hmmm... mace2 la(sila bc dlm loghat kelate ye)... dia sbnrnye suruh aku....

1. take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now
2. don't change your clothes, don't fix your hair. just take a picture
3. post that picture with NO editing
4. post this instruction with your picture

agak2 la.. dah la nak pic aku kat tower.. pastu tanpa mekap n dah ready nak tdo lak tu.. bila nengok instructions, berat hati nak buat sbb aku ni pemalu orgnye.. (btul.. cayolah ckp eden) hehehe.. tp mlm td aku keje mlm so berjaya gak amik pic sblm aku nak tdo... lgsung x edit..
ni mmg bj sejuk yg aku akan pakai bile aku keje mlm sbb ada penutup kepala..
byk kegunaannya..
kalo korg nak tau.. kat tmpt aku keje ni byk tikus @ cik ti.. cik ti ni akan merayap di tgh mlm.. main kejar2 dgn member2 dia.. so aku akan guna penutup kepala tu sepanjang aku tdo sbb takut cik ti main2 kat kepala aku..
hahaha..
lg pun sejuk gile tmpt aku keje tu.. dah mcm tdo dlm peti ais.. cameron highland pun kalah (alah.. cameron pun dah x sejuk mcm ms aku kecik2 dl)..
so disamping mengelak cik ti, aku pun nak elak telinga aku sejuk.. aku x suka telinga, hidung n kaki aku sejuk.. mula la x selesa..
so ni lah pic nye ye kak jam...
sori la br nak wat tag ni..

sbnrnye ada instruction (no 5. tag 10 people to do this).

mula2 aku igt x nak tag sape2 tp tba2 aku rs mcm nak tgk...

1) miss taeyong la sblm dia tdo..

wakakaka...

haaa.. jgn lupa buat..

(walaupun aku x wat lg tag ko miss t, tp ko jgn wat2 lupa lak.. hehehe.. tag ko aku dah draft tp x siap lg)..

2) sape2 yg nak wat.. sila lah

2 comments:

misz eyeliner said...

bagiuh2. mcm tu rupanya org tdo kat tower yer..

sayang said...

iyer.. tdo dgn sopan skali... lalalala