CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 19, 2009

Esok raya

Esok raya tp sekarang ni aku sibuk godek blog n bukak facebook. Haa... jgn ingat aku x wat keje tau.. sehari suntuk aku mengemas rumah.. tiap2 tahun aku sain contract kalo raya, aku kemas umah, kakak n adik aku memasak. hehehhee.
Slm aidilfitri.
Ya Allah... Bulan Ramadan yang mulia ini akan meninggalkan kami.
Ampunkan dosa-dosa kami,
terimalah doa kami,
ibadah puasa kami,
sedekah kami
dan
amalan yang telah kami lakukan.
Dan berilah kami kesempatan untuk
menyambut nikmat Ramadan yang akan datang.
Amin.

6 comments:

joegrimjow said...

xde salah online d malam raya
hehe
appy raya kak

sayang said...

tulah.. sbb x salah la, akak online.. hehehe.. slm aidilfitri...

Miss Taeyong said...

eh, mana chatbox? hehehe... nway, selamat hari raya aju. jemput dtg rumah 3hb ni. aju kena dtg tau! wajib!

sayang said...

miss t- chatbox aku byk cacing gile. hehe. slmt hr raya. hehehe.. ada ape2 ke 3hb tu?

sayang said...

ziarah la selalu pak karamu

Anonymous said...

meh lepak blog baru akak...