CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 14, 2009

Al-Fatihah

Aku tgh tgk cite Wira Angkasa "cite ni adalah masa zaman aku belum masuk service lg n cite ni pasal TUDM" kat TV2 ptg jumaat tu bile tba-tba tepon aku berbunyi.


"Beb, ko kat ne? Laki aku cakap ada PC7 crash kat Kelantan. Ko ada dengar cite ape2 x?"


"Astaghfirullah hal azim.. takat ni aku x de dengar ape2 pun lagi. Aku ada kat mes ni, tgh tgk tv tp x de lg kuar berita. X pe, ape2 aku bgtau kalo ada cite"


Tu lah perbualan aku dengan skot aku yang otw balik ke Gong Kedak. So aku pun sambung layan cite Wira Angkasa tu dalam keadaan berdebar2. Abis je cite tu dlm kul 1530H, aku pun siap2 nak balik umah n dengan harapan ada la berita jam 1600H kat TV3.

Tup2 sampai kat umah..


kul 1600H n kuar berita pasal sebuah pesawat PC7 crash n terbakar kat Langkawi Airport, 2 pilot terkorban. Innalillah... Aku terkedu.

Semoga Allah tempatkan

arwah Mej Mohd Rozaini Mohd Mustafa TUDM n

arwah Mej Mohd Zulkifli Hasan TUDM

di kalangan orang-orang yang beriman. Amin.

Al-Fatihah....