CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 12, 2008

sabar je la

well.. sian kat my sis... excited nak amik ring dia kat habib tp ble smpi... "sorry la ye ina.. x siap lg la"... sian dia tp x pe coz pg ni dia akan g amik gak sbb dah siap... aku lak pg ni nak menempuh hiway 2 jam utk balik ke ktn... borin tahap gle.... argghhh... mampu kah aku smpi ke ktn hr ni?... nasib baik memikirkan yg aku keje kat sana n esok aku KEJE... terpaksa la aku menguatkan semangat aku utk smpi dgn slmt.... lg pun abah aku dah tpon sruh balik umah hari ni... huhuhu...

2 comments:

misz eyeliner said...

cincin dah dapat.. weehooo..

sayang said...

oooo... habib.. kau lah idaman hatiku...