CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 28, 2009

EXTENTION BFF??

Jodoh pertemuan, ajal maut, semua Allah tentukan. Kita sebagai manusia biasa cuma mampu merancang tp belum tentu ape yang kita rancangkan tu dikabulkan Allah. Aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kawan-kawan yang belum ditemukan jodoh, yang sudah ada teman, yang bakal menempuh alam rumahtangga, yang sudah mengalami perbezaan rumah dan tangga, dan yang sudah berseorangan semula. Kitaran hidup manusia memang macam roda.. ada masa kita kat bawah, ada masa kita kat atas tp bila kita kat atas, jangan lupa orang yang ada dibawah. Macam-macam boleh jadi dalam hidup ni. Sekali lagi aku ulang, KITA HANYA MERANCANG TAPI ALLAH YANG TENTUKAN.

6 comments:

jasrina rahim said...

ohohohoho.. mari kita buat artikel bertajuk 'BFF ku!'

Anonymous said...

ya, butul2.

yang asyik2 tanya bile nak kawin, bile nak bia masjid, mane boypriend...sorang2 je ke,...sume tu sembang aje...pedulikkan.

orang tak tahu masalah kita.kita sahaja yang tahu.pekakkan telinga dengan kata2 orang.

sayang said...

cik jas - mari mari mari

an- yeah.. mari kita pekak kan telinga.

hang nadim said...

ni haaaaaa bf dia dah datang....:}

hang nadim said...

ni haaa bff dia dah datang...

sayang said...

oh hang nadim.... (^_^)