CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 21, 2009

19 jul 2009 (ahad)

Hmmm... bile lah awak nak bagi penjelasan kat saya ni??? Soalan ni yang membelengu kepala otak aku semenjak dua menjak ni. Nak tanya serba tak kne. Tak tanya lg serba tak kne. Sebelum makin kusut, aku nekad nak tanya bile jmpe dia. Sebenarnya aku dah pernah tanya soalan ni tp aku mendapat jawapan yang sangat lah meragukan sebab aku dapat byk "sign" sebaliknya. Tup tup satu malam, aku terdengar confession tentang itu walaupun bukan aku yang tanya. Hmmm.. bile je dengar tentang itu, aku rasa macam lega ada, kecik ati pun ada, macam2 lah. Kusut serabut semua dah lerai. Kecik ati sebab dia tak cakap benar masa aku tanya dia dulu. Dia ada alasan sendiri kenapa x boleh bercakap benar n aku x boleh amik tahu tentang itu sebab aku x nak mempengaruhi kehidupan dia. Tp biarlah. Semuanya dah 'terang' untuk aku so aku kne wat limitation sedikit untuk mengelakkan masalah2 lama2 dulu2 jadi balik dalam hidup aku. Jangan risau, kita tetap kawan. Cuma yang pasti Aku belum pasti siapa "Adam" aku.

2 comments:

jasrina rahim said...

kenapakah masalah2 lama2 dulu2 kena sebut 2 kali?

sayang said...

sbb ianya adalah sangat banyak dan berulang-ulang.. wakakaka