CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 7, 2009

progress ke 2 entry 26 dis 08

korg bc la sndiri entry aku 26 dis 08 tu.
hampir 4 bulan da x makan nasi n rasanya ada perubahan.
baju pun mcm makin longgar je n tubuh pun rasa makin ringan.
tp 6hb apr 09, pantang nasi tu dah dilonggarkan sbb bdn sgt2 x sihat n required mkn ubat.
bile kepala da nmpk bintang, berpinar2 n mcm nak pitam,
terus mkn nasi kerabu then mkn ubat.
nnt bile da sihat sikit, kne wat plan yg baru.
chaiyok...

3 comments:

BuahKranjiDalamPerahu said...

betul ker tak makan nasi???..
Kat KRTU tu makan ulam je yer...

nurain said...

4 bulan anti nasi?

huu...mg menjadi ek..atoi..mau kurus woo!

sayang said...

kingdeego - hmmm.. mcm da blh ident da sape la buah keranji dalam perahu ni. hehehe.. cos ok x? ooo.. ngintip org mkn ek. dah penah mkn x ketam masak telur masin? sedapppppppp

nurain - btul almost 4 bln x mkn nasi sbb da deal dgn kwn tp rasanya x de la kurus sgt cuma blh rasa la badan da ringan sikit da. hehehehe