CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 27, 2009

cuti.. cuti..cuti

yuhuuu.. aku cuti start 23hb - 28hb feb ni... aku nak......
1) balik kelate dgn ayahande ku trsayang
(abah kata nak cari benih pokok kelapa... ke????????)
2) jalan2 g melaka
(nak helo ke x ek kwn aku ni??? ntah2 ada dlm utan mana tgh wat ops ntah)
3) jalan2 g lumut
(fida ajak lepak umah dia)
4) wat currency kat subang
(hmmmmmmm.... kwn2 tgh ramai kat sana skrg ni.. mcm x bape elok je aku nak g... x sesuaiiiii..)
5) visit kakak aku kat mersing
(bln lepas baru je g visit kakak aku ni.. nak g lg ke?)
6) mandi air terjun
(perghhh... bestnye... dh lm sgt dah x mandi air terjun.. last skali kat mana ek????? bile ek????)
7) g langkawi beli daim
(kak jam, org dah jatuh chenta makan daim ni.. mcm dah kne mandrem je.. nyum..nyum..nyum....sedapnye kalo daim dah ada depan mata.. x de daim, toblerone pun jadik)
8) nak g pulau
(pulau mana la yg aku nak g ni???.. x survey pun lg)
tp apekan daya..
smua ape yg aku nak wat masa cuti ni...
smuanya x jadik...
ada "haaaaaaaaaallllllllll" yg x buleh nak dielakkan dah...
so ape yg aku wat selain balik umah...
1) ZZZZZZZZZZZZZZZZZ..............
2) zzzzzzzzzzzzzzzz............................
3) lepak dengar lagu dgn kengkawan....
4) cuba cari six sense.. ( mana la dia ni..patut ke aku tgu dia datang.. sampai bile aku nak tgu?)
nota pecah kepala :: sbtu g sarawak ada ops kat smpadan, smlm smpi semenanjung trus kne g indon smpi sbtu petang, ujung bulan 3 g temuduga nak jadik ADC Pang5, kalo lepas temuduga tu, bln 4 posting srawak (smoga kwn2 aku berjaya dlm kerjaya masing2... amin)

5 comments:

misz eyeliner said...

tu yang awak suka benar lenjan daim akak kan?!

sayang said...

tau x pe. org musykil.. org ni kne mandrem dgn pembuat coklat daim ke dgn org yg bg daim tu kat akak???? (cuak ler tu... hahahahaha)

Miss Taeyong said...

weh... ko nak cuti, lepak la dgn aku skali. kita ni konon je dekat tp mcm jauh benor.

breakfast kt kemira skali beb!

misz eyeliner said...

wah.. wah.. ada bran?

sayang said...

miss t - hehehehe.. aku sbnrnye tgh menjalankan misi rahsia ms cuti tu. lalala.. x pe, nnt kalo nak g bekpes, aku col ko

misz e - bran ke berani? hahahah.. x mo lah, i malas nak pk la psl "L", nnt hati i sakit lagi.