CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 11, 2009

surat dari Z

A - masih bujang. seorg yg sgt komited pada keje n x blh luangkan masa utk Z. message cume 4 5 bulan sekali n kalo col pun, msti ada pertolongan yang diperlukan.

B - seorg yang komited juga pada keje tp sekurang2nya masih boleh meluangkan masa untuk Z tp kadang2 mengelirukan sbb Z penah nampak sesuatu tentang seseorang yang sudah berstatus "isteri" dengan B sedangkan Z rasa B masih bujang. bile lak dia kawin dengan sesorang itu dan walaupun B menerangkan bahawa B dan seseorang itu sudah tiada apa2 hubungan, macamana si B masih lagi menyimpan pic seseorang itu di dlm wallet.

C - Baru je lg berkenalan dengan Z n mengaku masih bujang sedangkan banyak sign yang Z rasa n nampak menunjukkan seperti C sudah berumah tangga. Z x tahu sama ada patut mempercayainya atau tidak.

Z sangat keliru dengan konflik yang dihdapinya n tidak tahu bagaimana hendak menyelesaikan kekusutan tersebut. Z kata inilah salah satu sebab kenapa dia mentup pntu hatinye tahun ni dari menerima A, B, C atau mana2 lelaki sbb Z tahu macamna pedih, perit, sakit n kecewa sekeping hati setelah dilukai.. sangat sukar untuk dirawat n Z berazam untuk tidak menyakitkan hatinya sendiri lagi...

Yang Benar

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

Anonymous said...

dah agak dah! z adalah seorang kaki lena. wakakakakaka...

sayang said...

tau x pe... sbb tu nm dia Zzzzzzzz